Godmorgon Världen!

Godmorgon på er! Japp, godmorgon vid klockan 12! Det blev visst inte alls som jag ville idag. Ville komma upp vid 8 tiden där för att synka in mig till skoltider, men nej jag sov så sött i min lilla säng fram tills nu! Men jag känner mig åtminstone utvilad, så det är väl en bra sak!

Jag ska snart ta och fixa frukost till mig och min älskling! Det ska bli nygräddade baguetter med kaffe (till honom) och te (till mig). Låter mumsigt om ni frågar mig, blev faktiskt hungrig genast!

Annars idag så har vi väl inget för oss direkt. Väntar på mail ifrån två blogg-flickor som jag ska hjälpa till att fixa designen åt på deras bloggar! Så det ska bli skoj!

Känns som om min blogg inte är så intressant nuförtiden, men det kanske blir bättre sen när man kommer igång med skolan och kommer ut och hittar på saker! Det tror jag nog, så sluta inte följa mig bara för det blir lite trist eller om det inte blir så många inlägg på en dag!

Vad ska ni göra denna härliga fredag då?
   

Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Hihihi antar att det är jag den andra flickan ;D

Jag kom till sängen kl 5 så nu är jag förrst 'in action'



Ska mejla dig nu jag lovar, jag satt bara med bilderna o visste inte vilka ska jag välja. Är inte så nöjd med bilderna men ska nu bara skicka några stycken :)

Love out goding, hörs om en stund <3



ps addade dig på bloglovin ;-)för att du är BÄST

2009-08-14 @ 13:21:34
URL: http://babymelody.blogg.se/
Postat av: Baby Melody

Din mail verkar vara fel adress, är det missie_honey kanske?

Jag provade missie [email protected] men det gick inte.

Hmm..

2009-08-14 @ 13:59:42
URL: http://babymelody.blogg.se/
Postat av: Milla

hehe ja precis de va han ;o Vi försökte räkna ut hur gammal han va eftersom att han hade jobbat på tivoli i 15 år ;o så hoppas han började när han va liten, för han ser inte så gammal ut x)

2009-08-14 @ 14:25:50
URL: http://camillaedlund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback