Godmorgon Lördag!

Godmorgon på er alla! Jag känner mig verkligen jättehemsk! Jag skrev nästan inget igår, satt bara och sydde! Men måste erkänna det var ganska skönt faktiskt! Att göra något annat än bloggen, men nästa vecka så ska jag skärpa mig lite! I helgen blir det nog inte heller så där himla mycket bloggande, jag ska till Eskilstuna idag på dop och sådär! Tindra sötan ska döpas!

Jag och Tindra i somras på Göta Kanal!



Det ska bli riktigt skoj att åka iväg en sväng! Tydligen är det FringeFestivalen och Sista Sucken i E-tuna just nu! Så man kanske ska kila dit ner för att kolla lite! Kommer i alla fall ta med mig kameran och så, så har jag något att skriva om sen! Kanske är så att jag behöver en helg ifrån bloggen för att få full inspiration tillbaka..? Hoppas på det!

Men vi kommer åka inom någon timme! Så jag vet inte om jag hinner skriva innan dess, vi får se helt enkelt! Hoppas ni får en fin lördag och framförallt en väldigt trevlig, mysig, go helg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fina ni är tillsammans! Ses i morgon:) Kramar

2009-08-29 @ 20:17:14
Postat av: margit

Var du i Eskilstuna i helgen?? Läste dina planerigar! Jag bor ju i Eskisltuna, har min särbo i Kolsva och åker emellan. i helgen varit i Gnösjö. Mycke ttrevligt! Och det var ju fullt upp med festligheter i E-tuna...

2009-08-30 @ 21:27:41
URL: http://margitholm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback