Godmorgon!

Godmorgon godmorgon! Här har ni en pigg och glad tjej redan vid 6-tiden! Jag har vart vaken i lite mer än en timme nu och är helklar för att dra mig iväg till skolan (herregud hur gick nu detta till?! Jag som brukar stressa in i det sista!). Jag gick inte upp 5 som jag sa, det blev 5.20 istället! Var lite seg där på morgonen!

Just nu sitter jag och avnjuter min frukost i lugn och ro!



Det jag äter är:

Valio vanilj yoghurt med lite Valio Vanilj - Skogsbär youghurt i (den första tog slut så jag fick blanda lite)
Mörkt hjärtegott bröd med philadelphia och gurka
Ett glas Juice

Ska snart börja dra mig till bussen! Den går 06:46 Har föreläsning mellan 8-10! Sen får vi se om jag beger mig direkt hem eller om jag slår mig ner i biblioteket för att läsa lite! Ikväll ska jag vara duktig och träna med Erika (Jimmys jobbarkompis)! Vi ska köra Afrodans! Yey, gud vad jag har längtat!!!

 Hur ser eran dag ut idag då?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback