God eftermiddag!

Hej alla glada bloggläsare! Tänkte skriva en liten rad här i! Eftersom älskling och bror sitter och spelar sitt fotbolls spel på PS3:an igen så har jag lite tid för att skriva i min blogg, läsa era bloggar och svara på kommentarer! Hade faktiskt fått en hel del kommentarer under natten och morgonen! Blir alltid så glad och får en varm, fuzzy känsla i kroppen när jag ser det! Så snälla sluta inte kommentera! Ni får gärna kommentera mera!



Idag så ska vi väl inte göra så mycket annat! Ska kika lite på blocket om det finns några söta kattungar (skulle så gärna vilja ha en kattunge, vi har pratat om det.. Men vi får väl se helt enkelt. Eftersom min pappa är allergisk mot katter! Ni vet ingen kattras som inte är lika allergiframkallande?) sen så ska vi äta någon slags sen lunch/tidig middag innan brorsan ska iväg på sin fotbolls domarkurs! Den börjar klockan 19.00, så vi ska väl åka härifrån vid 18-tiden! Vi ska följa med eftersom han inte hittar så bra här i södertälje (som om jag gör det eller.. heh! Tur att älskling ska med!).

Nu ska jag fortsätta läsa era inlägg och så! Sen ska jag pilla vidare på min header i photoshop! Funderar på att fixa naglarna med!

Vad har ni för er idag då?
    

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback