Efter mycket om och men..

..Så är jag äntligen hemma! Det vart ju som sagt en tidig dag till skolan idag och föresläsningen var riktigt intressant! Därefter direkt inpå susade vi vidare till ett Seminarium om Studieteknik, vilket också var intressant och väldigt välbehövligt att ha nu i dessa tider då man känner att allt bara kan förvirra en! Lärde sig en hel del med!

Därefter försvann alla åt sina håll, men jag gjorde Jenny (en tjej i min klass jag lärt känna) sällskap tillbaka till skåpen som ligger utanför salen vi håller hus i vid föreläsningarna så hon kunde hänga på sitt hänglås på ett av skåpen! Note to self: Ta med hänglås till i morgon!

Därefter fortsatte vi mot kårexpeditionen där hon hämtade intyg till SL så man kan köpa sitt terminskort även fast man inte fått Meccanat kortet än (jag gjorde detta igår med Frida och David!). Sen höll jag henne sällskap då hon åt lunch (fattig som man är fick man vänta på att komma hem innan man fick mumsa i sig något!). Sen sa vi adjö för idag och jag gick mot pendeln medan hon skulle mot bibblan!

Ja, sen när jag satt på pendeln hem och kom till Östertälje märkte jag att varenda människa klev av tåget, så jag kikade ut och ser att det är elfel och tåget går inte längre! KUL! Inte så värst, va!? Så det blev av att vänta på en ersättningsbuss och systemet var ju inte 100% felfritt (är SL felfritt någonsin eller??) så bussen kom ju inte direkt, så nästa tåg hann komma så det blev ännu mer folk. Sen kommer EN ynkas buss och släpper på folk. Lite mindre än hälften får stå kvar... nästa buss kom efter att tåget efter det hade kommit! SUCK!!! Stod och väntade en bra stund! Jag som hade tänkt hinna hem och städa lite bättre här än vad jag nu har gjort, men nej! Snart kommer Jimmy hem med Erika och Glenn. Har i alla fall gjort kaffe till dem så jag hoppas de har överseende med vårt kaos!



Sen ikväll blir det träning! Afrodans minsann! Längtar verkligen att få skaka på rumpan och släppa ut alla mina aggressioner jag har inom mig! Hade ju tänkt hinna läsa en timme med! Men nej, det fick jag verkligen inte!

Ska läsa på bloglovin och börja med maten... Hur nu det här ska funktionera ihop!

Hoppas ni haft en bättre dag än jag..?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback