Dop!

Idag var det dop för lilla Tindra! Och då såg jag ut såhär:



Detta är vad jag har sytt de senaste dagarna! En klänning inför Tindras dop! Det kommer mer info och bilder om den sen under kategorin "I ateljén". Läs mer då!

Men som sagt så var det dop för Tindra idag och det var väldigt fint och trevligt! Hon döptes till Tindra Anna Maria, sött! Och hon gillade det också! Inget skrik här minnsann när hon blöttes i dopfundet (stavning?!). Här kommer en del bilder!




Här är Tindra när hon döps!



Gruppbild på familjen med Gudmor och Gudfar!



Jag som håller i lilla söta Tindra!

Därefter så for vi hem till Anna och där blev det lite fika! Med mumsig smörgåstårta, cider och lite choklad! Det blev även presentöppning och mycket trevliga samtal!



Det var som sagt väldigt trevligt och väldigt fint! Fina presenter fick Tindra med! Många bilder blev det som ska skickas ut till alla!

 

Tindra och jag igen! Hon är så Go och Söt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fint...ser fram emot att se alla foton!!!

Kram

2009-08-31 @ 20:58:36



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback