Presenter

Jag har märkt att det finns många som uppskattar egen gjorda presenter. Visst, en del kanske tycker det är speciellare att få sådana presenter från små barn som gör själv, men jag har gjort egna presenter och de blir mycket uppskattade med. 

Jag har b.la. ritat tavlor, broderat tavlor, sytt saker m.m. och gett till personer som står mig nära. 

Senaste presenten jag gjorde var till Jimmys gudbarn Lucas, jag ritade och färglade en tavla åt honom med Ninja Turtles (som han tycker är grymma enligt honom) och han blev jätteglad. Förra året fick han en tavla med spiderman med. 

                                       

Här är bilden innan jag färglagt den och efter jag färglagt och ramat in den :)
                                               

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback